Medewerker Patiënt-afspraken (16-24u per week)

Ben jij servicegericht en krijg jij energie van mensen helpen en goed organiseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor het Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam (ACTA) van de Universiteit van Amsterdam is StudiJob opzoek naar een:

 

Medewerker Patiënt-afspraken (16-24u per week)

 

Waar kom je te werken als Medewerker Patiënt-afspraken?

Je gaat aan de slag bij de ACTA voor de afdeling Afspraken & Informatie. De afdeling Afspraken & Informatie draagt op jaarbasis zorg voor ongeveer 80.000 patiënt-afspraken voor studentenonderwijs en specialistische tandheelkunde. Als medewerker van het callcenter en de balie draag jij zorg voor het correct beantwoorden van alle binnenkomende vragen van medewerkers en patiënten.

Als Medewerker Patiënt-afspraken ben jij de spil in het soepel laten verlopen van allerlei zaken die binnen de instelling spelen. Naast specialistische tandheelkunde is de ACTA ook gericht op onderwijs. Dat betekent dat er ook rekening moet worden gehouden met de planning omtrent de werkgroepen en lessen die de studenten volgen.

Je komt te werken in een leuk en gemotiveerd team. Binnen het team heerst een collegiale en proactieve sfeer, waarbij het geven en ontvangen van feedback als vanzelfsprekend is.

 

Wat ga je doen als Medewerker Patiënt-afspraken?

Patiënten en medewerkers zo goed mogelijk helpen! Dit doe je zowel achter de balie als in het callcenter. Concreet ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Telefoonbehandeling, jij verzorgt een efficiënte en klantgerichte afhandeling;
  • Beantwoorden van klantvragen en vragen van medewerkers;
  • Het voeren van patiëntenplanning, waarbij je de belangen van het onderwijs behartigt;
  • Het invoeren van patiëntengegevens in een geautomatiseerd systeem (Axium).

 

Ben jij de medewerker patiënt-afspraken die we zoeken?

Jij weet als geen ander hoe je de combinatie resultaat- & servicegericht toepast in het beantwoorden van vragen van patiënten en medewerkers. Je hebt een goede basis in gesprekstechnieken en bent naast mondeling sterk ook schriftelijk sterk. Daarnaast werk je nauwkeurig en verlies je ook onder druk de details en het overzicht niet uit het oog.

Daarnaast:

  • Is het een pre als je ervaring hebt met administratieve en servicegerichte werkzaamheden;
  • Heb je een zeer klantgerichte instelling;
  • Ben je gemotiveerd en zelfstandig;
  • Maak je je nieuwe systemen snel eigen.

 

Wat bieden wij?

Een leuke (bij)baan, per direct voor in elk geval 6 maanden. Bij wederzijds bevallen eventueel kans op overname. Je gaat 2 a 3 dagen aan de slag en bij voorkeur ben je hele dagen beschikbaar. De werkdagen zijn in overleg flexibel in te delen, maar de dinsdag is in ieder geval een voorkeursdag. Deze functie valt in schaal 5 of 6 conform de CAO van Nederlandse Universiteiten. Dat betekent een uurloon van ten minste €12,75. Daarbovenop bouw je nog 22% aan reserveringen op. Daarnaast kun je als uitzendkracht van StudiJob gratis deelnemen aan verschillende trainingen en workshops.

 

Interesse?

Stuur dan je CV met een korte motivatie naar Hanne@StudiJob.nl. Als je nog vragen hebt, stuur ze gerust per mail of bel naar 020-5353461.