Het is vervelend dat je je timesheet niet kunt invullen. Dit kan aan verschillende dingen liggen. Hier zijn een aantal veelvoorkomende situaties en tips om ze op te lossen:
- Je ziet je opdrachtgever niet meer in Tigris staan:
Ben je gestopt met werken bij deze opdrachtgever? Dan kun je je timesheets terugvinden onder “opdrachtgevers waar je niet meer werkzaam bent.” Klik op het pijltje van het uitklapmenu naast ‘opdrachtgevers’ om alsnog je timesheet in te dienen.
- Je krijgt de melding: ‘er is geen actief dienstverband’:
Deze melding betekent dat er een instelling niet goed staat. Neem contact met ons op, zodat we dit snel voor je kunnen oplossen.
- Je timesheet is afgekeurd en je kunt geen nieuwe indienen:
In dit geval kun je geen nieuwe timesheet aanmaken. Pas de afgekeurde timesheet aan door naar ’timesheets’ te gaan, selecteer de afgekeurde timesheet, corrigeer je uren en verstuur deze opnieuw ter goedkeuring.
Lukt het nog steeds niet of heb je een andere vraag? Stuur ons een screenshot van de foutmelding via info@studijob.nl of bel ons op 020-5353460. Gebruik je de Tigris-app? Vermeld dan of je de iOS- of Android-versie gebruikt. We helpen je graag verder!