Wat kan ik doen als ik een klacht heb? - StudiJob Uitzendbureau

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

StudiJob heeft een duidelijke klachtenprocedure om ervoor te zorgen dat klachten zorgvuldig worden behandeld en toekomstige herhaling wordt voorkomen. Hieronder vind je een kort overzicht van onze werkwijze: 

  1. Ontvangen en registreren van de klacht
    Elke medewerker van StudiJob kan een klacht ontvangen en doorgeven. Zodra een klacht binnenkomt, wordt deze geregistreerd in een speciaal klachtenformulier. Hierbij worden details zoals de datum, naam van de klant, en een korte omschrijving van de klacht vastgelegd. 
  1. Behandeling en terugkoppeling
    Binnen een week na ontvangst nemen wij contact met je op om de klacht te bespreken en, indien mogelijk, een passende oplossing voor te stellen. Als een oplossing meer tijd vergt, geven we aan wanneer je deze kunt verwachten. 
  1. Vaststellen oorzaak en oplossen probleem
    We onderzoeken de oorzaak van de klacht en kijken of er maatregelen nodig zijn om herhaling te voorkomen. Alle oorzaken en oplossingen worden vastgelegd en binnen de organisatie gecommuniceerd. 
  1. Analyse en verbetering
    De leidinggevende analyseert de klachten en maakt jaarlijks een overzicht en aanbevelingen om onze werkwijze te verbeteren. 

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Neem dan contact op met onze Frontoffice manager; Debby Kooiman (debby@studijob.nl), of onze directeur; Mariska van Wilpe (mariska@studijob.nl). 

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×