Subscription Backoffice Specialist (28,8u per week)

Ben jij op zoek naar een inhoudelijke bijbaan voor naast je studie of juist op zoek naar een startersfunctie? Dan is deze veelzijdige functie bij een toonaangevend mediabedrijf  in Amsterdam iets voor jou.

StudiJob is op zoek naar een:

Subscription Backoffice Specialist

Voor de afdeling Subscription Sales zijn we op zoek naar een Subscription Backoffice Specialist.

Wat zijn de werkzaamheden van een Subscription Backoffice Specialist?

Als Subscription Backoffice Specialist hou je je bezig met het realiseren van een excellente customer journey rondom subscription sales (incl. customer service). Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het vastleggen van de juiste pricing, codering en campagnestructuur rondom abonnementen. Je werkt onder andere aan:

  • Signaleren van kansen en bedreigingen en past waar nodig de back-office processen en beleid aan in overleg met de Manager Subscription sales
    • Ondersteunen bij de realisatie van de abonnementenomzet en afzet
    • Ondersteunen van het abonnementen begrotings- en reforecastingsproces
    • Ondersteunen bij het valideren van uitgaven/facturen ten behoeve van abonnementen marketing campagnes, fullfilment en klantenservice
    • Controleren van diverse abonnementen processen op het gebeid van: premies, abonnementen administratie, klantenservice, verwerken van bestanden en import errors, controleren van verzendruns
    • Ondersteunen bij het doorvoeren van prijswijzigingen en bij de tweede lijn klantenservice
    • Draaien van campagneselecties op aanvraag
    • Opstellen van planningen met betrekking tot onder meer verschijningsdata en verzendruns
    • Monitoren van de Real Time Recovery van de abonneeservice en het optimaliseren van de resultaten
    • Ondersteunen bij het ontwikkelen, initiëren en in de markt zetten van nieuwe abonnementsvormen passend binnen het portfolio
    • Ondersteunen bij het opstellen van management rapportages op KPI’s en campagneprestatie

Naar welk profiel zijn wij op zoek?

Je bent een zelfstandige, nauwkeurige, gestructureerde, persoonlijkheid die het leuk vindt om planmatig te werken. Je werkt graag samen met verschillende stakeholders, bent communicatief vaardig en hebt cijfermatig inzicht. Daarnaast ben je gewend snel te schakelen en kun je goed overzicht bewaren.

 

  • Je hebt een HBO/WO-opleiding afgerond op het gebied van Marketing / Communicatie / Media (Management)
  • Goede schrijf- en spreekvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal, breed en up-to-date relevant netwerk, certificaat NIMA B of vergelijkbaar
  • Je hebt affiniteit met onze merken, tijdschriften en doelgroepen

 

  • Minimaal HBO of HEAO opleiding richting communicatie en of marketing;
    • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
    • Een combinatie van creativiteit en data-gedrevenheid, analytisch;
    • Je hebt goede sociale vaardigheden en bent op samenwerking gericht;
    • Je denkt in concepten en kan dit vertalen in de juiste marketing acties;
    • Je hebt affiniteit met boeken en literatuur.

Periode:

Wij zijn op zoek naar kandidaten die per direct beschikbaar zijn en minimaal voor een periode van drie maanden, voor vier dagen in de week. Bij wederzijdse tevredenheid is een verlenging mogelijk.

Wat bieden wij?

We bieden je de kans om werkerving op te doen binnen een toonaangevend mediabedrijf.
Het uurloon ligt op €14,58 en hier komen nog 22% aan reserveringen bij. Bovendien krijg jij via StudiJob de mogelijkheid om mee te doen aan allerlei trainingen en workshops die jou kunnen helpen in jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling!
Interesse?
Ben jij op zoek naar een uitdagende tijdelijke functie? Mail je CV met motivatie naar Myrthe@studijob.nl! Vragen over de functie of meer weten? Bel dan met Myrthe via 020 535 3467.