Medewerker Servicedesk (38u per week)

Voor de Hogeschool van Amsterdam (HvA) is StudiJob per direct en voor de Servicedesk van de afdeling Facility Services op zoek naar een:


Medewerker Servicedesk (38u per week)


De functie van de Medewerker Servicedesk

Als Medewerker Servicedesk werk je bij het team waar meldingen over allerlei facilitaire diensten telefonisch en digitaal worden gemeld. Je hebt dus géén baliefunctie. Voorts behandel je vragen betreffende zalen ter ondersteuning van het team Evenementen. Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen over college- en medewerkerskaarten.

Je registreert de facilitaire meldingen van medewerkers en studenten van de HvA en UvA en informeert hen telefonisch en digitaal over de voortgang. De Servicedesk-FS heeft een belangrijke adviesfunctie. Wij gaan actief voor de klant op zoek naar een oplossing voor al zijn vragen over facilitaire zaken. In deze functie maak je gebruik van Planon, het Facilitaire Management Informatiesysteem van de UvA en HvA. De werktijden van het team zijn van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 en 18.00 uur. 


Hoe zien jouw werkzaamheden er als Medewerker Servicedesk uit?

  • Het telefonisch aannemen en registreren van facilitaire meldingen in Planon;
  • Het beoordelen van klantvragen en klachten over facilitaire zaken en het adviseren van klanten met een eenduidige adviesbehoefte;
  • Het telefonisch intensief samenwerken met de medewerkers van de backoffice FS;
  • Het onderhouden van contacten met de FS-medewerkers op de vele locaties van de UvA en HvA;
  • Het geven van eerstelijns ondersteuning (instructies) bij meldingen over college- en medewerkerskaarten, alsmede eerstelijns ondersteuning verlenen bij meldingen over Audio/Visuele middelen;
  • Het geven van eerstelijns ondersteuning (instructies) bij vragen over het Roostersysteem.
  • Het leveren van een bijdrage aan klantgerichte service en klantvriendelijkheid door het signaleren van verbetermogelijkheden en het (ongevraagd) doen van suggesties voor aanpassingen.


Het ideale profiel van de Medewerker Servicedesk

  • Wij zoeken een enthousiaste en communicatief sterke collega;
  • Die een flexibele en dienstverlenende instelling heeft;
  • Openstaat voor nieuwe ontwikkelingen;
  • In staat is om diverse problemen te overzien en de juiste vertaalslag te maken naar de uitvoerende diensten;
  • Proactief en klant- en resultaatgericht werkt;
  • Stressbestendig is en gericht op samenwerking.

    Ervaring bij een klantenservice en kennis van Planon is een pré.
    Daarnaast ben je idealiter in het bezit van een studie in de richting Facilitair of vergelijkbaar.


De afdeling/opleiding
Facility Services (FS) is de facilitaire organisatie van de Universiteit van Amsterdam (UvA) en de Hogeschool van Amsterdam (HvA). FS verzorgt facilitaire, huisvestings- en onderwijs logistieke diensten in ongeveer 80 gebouwen verspreid over de hele stad. Van monumentaal in de Amsterdamse binnenstad tot de nieuwbouw op de Amstelcampus en het Science Park.

De dienstverlening van FS is er op gericht om het onderwijs en onderzoek te faciliteren. Wij zijn ambitieus en willen een innovatieve en betrouwbare dienstverlener zijn. Centraal staan de vier kernwaarden resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, samenwerking en verantwoordelijkheid nemen. Bij FS werken collega’s die van aanpakken houden en we hebben een informele werksfeer.


Interesse?

Ben jij per direct en voor langere tijd beschikbaar?

Stuur dan jouw CV en motivatie naar Milan@StudiJob.nl Voor meer vragen kan en mag je bellen naar 020 – 535 3461.

Wil jij nu al direct jouw interesse onder de aandacht brengen? Stuur dan een Whatsapp-bericht naar 06 149 676 79 (alleen voor WhatsApp-berichten).