Medewerker servicedesk zorg en onderwijs (32u per week)

Voor de ACTA is StudiJob opzoek naar een:


Medewerker servicedesk zorg en onderwijs (32u per week)


De werkomgeving van de Medewerker servicedesk zorg en onderwijs?

Wij zijn op zoek naar een representatieve medewerker voor de afdeling Afspraken & Informatie (A&I). De afdeling Afspraken & Informatie draagt op jaarbasis zorg voor ongeveer 80.000 patiënt-afspraken voor studentenonderwijs en specialistische tandheelkunde.
In deze rol draag jij zorg voor het correct beantwoorden van alle binnenkomende vragen van medewerkers en patiënten.

 

Daarnaast is deze instelling ook gericht op het onderwijs. Dat betekent dat er ook rekening moet worden gehouden met de planning omtrent de werkgroepen en lessen die de studenten volgen. Als Medewerker Patiënt-afspraken ben jij de spil in het soepel laten verlopen van allerlei zaken die binnen de instelling spelen.

Je wordt volledig ingewerkt op de A&I-afdeling en leert hoe je patiënten met hun vragen kan helpen. Als eerste aanspreekpunt voor patiënten is het van belang dat je zorgvuldig te werkt gaat, je snel kan schakelen en je nieuwe informatie snel eigen maakt.

Binnen het team heerst een collegiale en proactieve sfeer, waarbij het geven en ontvangen van feedback als vanzelfsprekend is. Voor de openstaande functie is affiniteit met (tandheelkundige) zorg en/of studentenonderwijs een pré!


Wat ga je doen als Medewerker servicedesk zorg en onderwijs?

Als Medewerker Patiënt-afspraken ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Telefoonbehandeling, jij verzorgt een efficiënte en klantgerichte afhandeling;
  • Beantwoorden vragen patiënten en medewerkers;
  • Het voeren van patiëntplanning, waarbij je de belangen van het onderwijs behartigt;
  • Het invoeren van patiëntengegevens in de systemen van de ACTA.


Het ideale profiel van de Medewerker servicedesk zorg en onderwijs

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur zorggericht (bijvoorbeeld tandartsassistente);
  • Ervaring met administratieve/servicegerichte werkzaamheden is een pré;
  • Goede basis in gesprekstechnieken;
  • Zeer goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Klantgerichte instelling;
  • Accuraat en resultaatgericht kunnen werken;
  • Gemotiveerd en zelfstandig;
  • Stressbestendig;
  • Snel in het aanleren van systemen.
  • Organisatiesensitiviteit is voor deze baan erg belangrijk.


Periode en arbeidsvoorwaarden

Per direct voor in elk geval 6 maanden. Werken in de avonduren kan incidenteel tot de mogelijkheden behoren. De werkdagen zijn in overleg flexibel in te delen, waarbij de voorkeursdagen bij de opdrachtgever maandag, woensdag en vrijdag zijn.

Je bent werkzaam op basis van een uitzendovereenkomst via StudiJob.

Het startsalaris voor de functie is vastgesteld op €13,48,-  bruto per uur. Daarnaast bouw je per gewerkt uur ca. 22% aan reserveringen op naast het bruto uurloon (o.a. vakantiedagen en vakantiegeld). Bovendien kan je als uitzendkracht van StudiJob gratis deelnemen aan verschillende trainingen en workshops.

Meer informatie hierover is te vinden op onze website (https://www.studijob.nl/ik-zoek-een-baan/trainingen/).

Voel jij je thuis achter de telefoon en herken jij jezelf aan bovenstaand profiel?
Stuur dan je CV met een korte motivatie naar Gijs@StudiJob.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Gijs op 020 – 535 3462.