Administratief Medewerker Veiligheid (24-36u per week)

Voor de afdeling Facility Services van een grote onderwijsinstelling in Amsterdam zijn wij op zoek naar een

Administratief Medewerker Veiligheid (24-36u per week)

 

Waar ga je werken als administratief medewerker Veiligheid?

Je valt onder de afdeling huisvesting en in de groep vastgoedmanagement. Als administratief medewerker Veiligheid maak je deel uit van het team Veiligheid met een diversiteit aan kennis en specialismen rondom de thema’s veiligheid, Arbo, mobiliteit, milieu en BHV. Het team wil met haar deskundigheid een bijdrage leveren aan een veilige leer- en werkomgeving.

 

Wat ga je doen als administratief medewerker Veiligheid?

Je biedt met name administratieve ondersteuning aan het team en bent daarnaast mede verantwoordelijk voor het uitvoeren van de dienstverlening. Je kunt hierbij denken aan:

  • Bijhouden van het vergunningenregister en inspectielijsten;
  • Coördineren van veiligheidstrainingen;
  • Ondersteunen bij het actueel houden van veiligheidstekeningen, eventueel op locatie.

Daarnaast ondersteun je collega’s bij werkzaamheden omtrent het programma RI&E (Risico, Inventarisatie en Evaluatie). Hierbij kun je denken aan:

  • Overzicht bewaren over de werkzaamheden, informeren, activeren van de personen die de taak moeten uitvoeren;
  • Administratieve en secretariële ondersteuning bij de totstandkoming van het veiligheidsplan per campus (o.a. planning, notuleren, voortgang bewaken).

Ben jij de ideale administratief medewerker Veiligheid?

Als administratief medewerker Veiligheid beschik je over minimaal hbo werk- en denkniveau. Vakinhoudelijke kennis is niet noodzakelijk voor deze functie, maar wel affiniteit met het vakgebied van (brand)veiligheid, Arbo, milieu en mobiliteit.

Daarnaast:

  • Ben je communicatief sterk. Je weet mensen te activeren op basis van enthousiasme en overtuigingskracht;
  • Weet je je staande te houden in een complexe omgeving en kun je daarbij snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en mensen;
  • Weet je het overzicht te bewaren, en werk je op gestructureerde en nauwkeurige wijze toe naar het te behalen resultaat. Hierbij heb je oog voor details;
  • Sta je er voor open om te leren en jezelf te ontwikkelen op het gebied van (de wet- en regelgeving omtrent) Arbo, veiligheid en milieu;
  • Heb je bij voorkeur ervaring met het softwaresysteem Planon.

 

Wat bieden wij?

Een leerzame tijdelijke functie per direct t/m juni 2020, bij voorkeur voor vier dagen in de week. De functie is ingedeeld in schaal 6, dit betekent een uurloon van ten minste €14,09 met daarbovenop nog 22% aan reserveringen. Daarnaast kun je via StudiJob kosteloos trainingen en workshops volgen.

 

Interesse?

Stuur dan je CV en korte motivatie naar Hanne@StudiJob.nl. Als je nog vragen hebt, mail dan gerust of bel naar 020 – 535 3461.