Medewerker Studentzaken Nascholing en Contractonderwijs (24u p/w)

Voor een grote onderwijsinstelling is StudiJob per direct op zoek naar een:

Medewerker Studentzaken Nascholing en Contractonderwijs (24u p/w)

Wat ga je doen?
Binnen de faculteit worden studenten opgeleid om kinderen en jongeren uit te dagen om hun potentieel optimaal te benutten. Hierbij ligt de focus op de grootstedelijke omgeving. Ook na afronding van de opleiding kunnen professionals bij de faculteit terecht voor nascholing. Daarnaast worden diverse activiteiten in contractonderwijs aangeboden.
Omdat de vraag naar nascholing toeneemt, is StudiJob gevraagd om op zoek te gaan naar versterking.

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor de tijdige en correcte organisatorische en administratieve ondersteuning van verschillende nascholings- en contractactiviteiten. In aanloop naar de start van een cursus beantwoord je vragen van toekomstige cursisten over de inschrijvingsmogelijkheden en draag je zorg voor de administratieve afhandeling van de inschrijvingen. Je geeft vorm aan de loketfunctie naar het beroepenveld door vragen van (potentiele) cursisten en opdrachtgevers te beantwoorden. Je onderhoudt contact met de coördinatoren van de nascholings- en contractactiviteiten, met de cursist en met diens werkgever.

Je verstuurt offertes naar scholen in verband met in-company trajecten en belt de scholen na. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de planning en organisatie van assessments die verschillende cursussen inzetten als toetsing van de cursist. Je hebt ook hierin een zelfstandige spilfunctie in de afstemming en communicatie met cursisten, interne- en externe assessoren en coördinatoren. Zo bewaak je bijvoorbeeld de beschikbaarheid van voldoende assessoren en stem je hier met betrokken partijen over af. Je zorgt voor tijdige facturering en houdt de afwikkeling in de gaten. In de afrondingsfase van de cursus heb je nauw contact met de resultatenadministratie van het onderwijsbureau voor de certificering en met de centrale studentenadministratie voor de uitschrijving. Je draagt zorg voor de afronding, rapportage en archivering van een traject.

Je hebt een belangrijke rol in het signaleren van knelpunten en draagt bij aan de verbetering en optimalisatie van werkprocessen en protocollen.

Wie zoeken we?
Omdat de werkdruk toeneemt is het van belang dat je doortastend en zelfstandig bent, zodat je snel bent ingewerkt. Dit is een functie waar bij uitstek gevraagd wordt om een klantgerichte en dienstverlenende houding.

Je bent op je best als je verschillende ballen in de lucht moet houden en meerdere deadlines moet bewaken. Je bent van nature nieuwsgierig en verdiept je in het beleid en bent op de hoogte van de protocollen en instructies. In piekperiodes bewaar jij de rust en overzie je het hele proces en ben je in staat om te anticiperen.

Je beschikt over enkele jaren werkervaring in een ondersteunende of procesmatige functie, daarnaast heb je ervaring en affiniteit met het voeren van een nauwkeurige administratie. Voor de functie is minimaal HBO werk en denkniveau vereist.

Wat kunnen wij bieden?
De start is zo snel mogelijk met een looptijd tot in elk geval eind februari 2018. Het gaat in eerste instantie om een tijdelijke functie met daarbij de mogelijkheid tot een verlenging of een uitbreiding van het aantal uren. De functie is ingedeeld in schaal 7 conform de cao HBO (maximaal €2.853,- afhankelijk van leeftijd en ervaring).

Interesse?
De deadline om te solliciteren is 12-10-2017. Ben jij op zoek naar een uitdagende functie waar je in korte tijd volwaardig kan meedraaien binnen de organisatie? Solliciteer dan direct door je cv en motivatie te mailen naar Gijs@StudiJob.nl. Voor vragen kan je bellen naar 020-535 3462.